Tehnisku iemeslu dēļ tika atcelti četri lidsabiedrības "airBaltic" reisi - Stokholma-Rīga, Tallina-Rīga, Rīga-Diseldorfa un Rīga-Viļņa. Lidsabiedrības prioritāte patlaban ir laicīgi apzināt visus pasažierus, lai pēc iespējas ātrāk spētu piedāvāt alternatīvas ceļošanas iespējas ar tuvākajiem iespējamiem "airBaltic" un citu aviokompāniju reisiem.
Bauskas novada uzņēmēji sūdzas, ka valsts nespēj garantēt grants ceļu stāvokli. Uzņēmējiem rodas zaudējumi, jo atkušņa laikā viņi nespēj veikt saimniecisko darbību slikto zemes ceļu dēļ. Arī Jelgavas novadā un Mazsalacas pusē uzņēmēji novērojuši, ka ceļi reģionos šā gada pavasarī ir tik sliktā stāvokli kā nekad.
Azartspēļu un izložu neto ieņēmumi pagājušajā gadā auguši par 9,6%, salīdzinot ar 2015.gada rezultātu, un sasniedza 248,1 miljonu eiro, liecina Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas (IAUI) apkopotie operatīvie uzņēmumu dati.
... Un ko domā Tu? Aktuāli notikumi, kurus izvēlamies no katras dienas notikumu klāsta. Gaidām jūsu domas un viedokļus raidījumā ...un ko domā Tu?. Ētera tālruņi 67222888 un 67225599.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (1)
Pavirša informācijas apskate publiskajā telpā (flighradar24) liecina, ka airbaltic šodien atcēlis nevis 4, bet gan 5 lidojumus! Vai tad Viļņa-Tallina (BT331) tika izpildīts?
Vai tāpēc sensācija? Absolūti nē, jo acīmredzami Bombardier Q400 (YL-BAE) aizlidoja uz Stokholmu, kur tam konstatēts defekts kā rezultātā atcelts atceļš. Viss liecina ka līdzīga ar Bombardier Q400 YL-BAF, kas no Rīgas aizlidoja uz Viļņu, taču nav veicis lidojumu uz Tallinu, kas loģiski nozīmē ka Tallinā neieradās lidmašīna reisa veikšanai uz Rīgu; ja lidmašīna neieradās Rīgā, tā nevarēja aizlidot uz Diseldorfu. Ja vienā dienā divām lidmašīnām radušās problēmas ārstacijā, tas tīri statistiski norāda uz neveiksmīgu sakritību. Protams, ja šādas problēmas ir diendienā, tad tas varētu norādīt uz sistēmisku problēmu, taču pēdējā laikā ziņās šādas reisu atcelšanas neesmu manījis!
Pie tam, industrijā, regularitāte un punktualitāte ir divi dažādi KPI's, kur atceltie reisi otro neietekmē, tāpēc emocionāls komentārs 'par punktuālāko aviosabiedrību pasaulē' ir absolūti nevietā!
Teikšu godīgi, esmu apbēdināts ka Latvijas radio par šādu situāciju vispāŗ runā kā par 'galveno dienas ziņu', jo būtu gaidījis
1) kaut minimālu izpratni par industriju, kas nes tik būtisku pienesumu Latvijas ekonomikai, nemaz nerunājot par satura kompetentu izklāstu.
2) pārbaudītu, verificētu un precīzu informāciju kaut par atcelto reisu skaitu - viss liecina par 5, bet ziņojat par 4, kā tad īsti beigās ir?
ar cieņu,
Mārtiņš
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X