Tā dēvētā dīzeļgeita jeb skandāls, kas izcēlās pēc tam, kad atklājās, ka „Volkswagen” krāpies, uzrādot samazinātus izmešu datus, ir viens no iemesliem, kas pamudinājis Eiropas Komisiju domāt par jaunu patērētāju tiesību aizsardzības kursu. Pagājušajā nedēļā publiskotie priekšlikumi paredz nostiprināt patērētāju tiesības uz atteikumu, iepērkoties internetā, tirgotājiem piemērojamo naudas sodu apmēra sasaistīšanu ar uzņēmumu apgrozījumu, kā arī patērētāju tiesību kolektīvas tiesiskās aizsardzības principa iedibināšanu visās Eiropas Savienības dalībvalstīs.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X