Raidījuma skanēšanas laikā aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Skolas vide ne vienmēr ir pretimnākoša skolēnam, kurš ir citāds. Bērnam, kas cieš no uzmanības deficīta sindroma, autisma, hiperaktivitātes vai citām slimībām. Vai skolas personāls un klasesbiedri spēj pieņemt šādu bērnu savā kolektīvā un kā paši bērni spēj integrēties gan mācību procesā, gan saziņā ar vienaudžiem? Vai integrācija parastās skolās sevi vienmēr attaisno, vai tomēr ir situācijas, kad bērnam labāk būtu skoloties tam piemērotā speciālā vidē? Vai šāds bērns spēj sekot līdzi mācību procesam un visu apgūt, daudz jautājumu, ko uzdot studijas viesiem raidījumā Ģimenes studija.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (1)
Problēmas ir pedagogos. Mūsu valstī Latvijā tas nav normāli ka viens pedagogs atbild par 20-30bērniem grupiņā. Attīstītās ES valstīs šī sistēma ir sakārtota. Viens pedagogs atbild par trim bērniem nevis par baru. Un speciālas grupas autiska tipa bērniem nav jāveido, bet vajag integrēt ar visiem bērniem kopā. Lielākoties tos bērnus atdala un atstumj.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X