Ziemas olimpiskās spēles ir beigušās, bet Latvijā, izrādās, tieši marts ir mācību olimpiāžu mēnesis, kas pulcē rekordlielu dalībnieku skaitu. Olimpiāžu veidošanā lielu vērību jāvelta to saturam, metodiskajiem uzstādījumiem un mērķim, ko ar olimpiādēm vēlas sasniegt. Par olimpiāžu jēgu, nozīmi un lomu mācību procesā,  kā tiek novērtēti, atbalstīti un skubināti mūsu spējīgie skolēni un viņu skolotāji? Un vai skolēnu sasniegumi olimpiādēs būtu uzskatāmi par rādītāju, kas raksturo skolu kopumā, diskusija Ģimenes studijā. Raidījuma viesi Valsts izglītības satura centra pārstāve Liene Voroņenko, Latvijas vēstures skolotāju biedrības vadītājs Valdis Klišāns un Ziemeļvalstu ģimnāzijas skolēns Rūdolfs Golubovs.