Raidījuma skanēšanas laikā aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


Atbalstīt, uzsist pa plecu, padot roku, uzmundrināt, ļaut ieraudzīt ceļu, pa kuru jāiet, un parādīt, kā to izdarīt – šīs prasmes palīdz skolotājam motivēt un ieinteresēt bērnus mācīties ar prieku, vērtē raidījuma Ģimenes studija viesi.

Ir laiks, kad jāpārslēdzas no domām par jēgiplnu atpūtu vasarā uz domām par ikdienu skolas solā. Un viena no daudzu vecāku vēlmē ir, lai viņu bērns mācītos ar prieku un lai motivācija to darīt nepazustu pēc pirmajiem skolā pavadītajiem mēnešiem. Kas bērnam palīdz mācīties ar prieku un iedvesmu un kādas jaunākās mācību metodes to veicina – šos jautājumus, gaidot jaunā mācību gada sākšanos, Ģimenes studijā pārrunājam ar pedagogiem un izglītības ekspertiem. Raidījuma viesi: Dobeles Valsts ģimnāzijas direktore Inese Didže, Latviešu valodas aģentūras tālmācības skolas skolotāja Dace Konopecka, uzņēmuma „AirBoard” vadītājs Elviss Straupenieks un izglītības uzņēmuma „Lielvārds” vadītājs Aivars Gribusts. Pa tālruni sazināmies ar Alūksnes novada vidusskolas sākumskolas skolotāju Līgu Krūmiņu.

„Vēl līdz mācību gada sākumam skolotājiem vajadzētu motivēt sevi, ka mums patīk darbs, ko darām. Mums patīk, ka citiem patīk tas, ko mēs darām. Ja skolēniem un viņu vecākiem patīk, tas, ko mēs darām, mums visiem kopā patiks šī mācīšanās,” bilst Inese Didže.

„Tehnoloģijas skolā nevajag ieviest tikai tādēļ, ka tās ir jaunās tehnoloģijas, svarīgi izvērtēt, kas ir labāks,” vērtē Elviss Straupenieks. Tehnoloģijas dod priekšrocības vienā jomā, bet citā varbūt vecā metode ir labāka.

Aivars Gribusts norāda, ka arī skolotājam, darbojoties ar tehnoloģijām, nav jābaidās kļūdīties. Tas, ka skolotājs skolēnam ļauj redzēt, ka arī viņš ir mācību procesā, tikai radīs savstarpēju cieņu.