Lielākais infrastruktūras projekts Baltijas reģionā pēdējo 100 gadu laikā. Tā 870 kilometru garumā plānoto ātrgaitas dzelzceļa līniju, kas savienos Tallinu, Rīgu un Kauņu ar Poliju, sauc „Rail Baltica” projekta īstenotāji. Mērķis – pievienot Baltijas valstis Eiropas dzelzceļa tīklam, lai uz citām Eiropas Savienības valstīm baltieši varētu aizbraukt arī ar vilcienu, nevis tikai lidot vai braukt ar auto. Pašlaik Padomju mantojuma dēļ Baltijā dzelzceļa sliedes ir platākas nekā Eiropā, kas Eiropas Savienības dzelzceļa kartē Baltiju padarījis par izolētu salu. Politiķi stāsta, ka “Rail Baltica” projekts ir iegājis fāzē, kurā atpakaļ ceļa vairs nav. Tomēr pēdējo mēnešu laikā “Rail Baltica”mediju virsrakstos biežāk nonācis ieviesēju konfliktu dēļ. Vai projekta īstenošana ir apdraudēta un kas ir galvenie strīdu avoti, skaidrojam raidījumā Īstenības izteiksme.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X