„Zinot, cik maksā reklāma, grēks neizmantot sociālo tīklu piedāvātās iespējas,” raidījumā Kā labāk dzīvot norāda Dace Draveniece.

Tas nosacīti ir bezmaksas. Visticamāk mazajiem meistariem vai amatniekiem nav atvēlēts budžets reklāmai medijos. Un balstoties savā pieredzē, Dace Draveniece atzīst, ka ir jāizmanto iespēja pašam darboties digitalizētajā vidē.

Lai gan ar sociālajiem tīkliem mēs sadzīvojam jau no 21. gadsimta sākuma, tomēr to pavērtās biznesa attīstības iespējas ne vienmēr uzņēmēji izmanto. Kas tās par iespējām un, galvenais, kā tās izmantot, skaidrojam raidījumā Kā labāk dzīvot. Pieredzē dalās digitālā mārketinga entuziasts, specializējies "Facebook" reklāmā un digitālajā stratēģijā Jānis Jakobs, „WRONG Digital” sociālo mediju nodaļas vadītājs Vilhelms Meisters un projekta vēstnese, zīmola „Muhamors” īpašniece Dace Draveniece.

Daces Dravenieces padoms - svarīgs personiskums! Nevajag sevi lauzt, nevajag būt asprātīgām, ja tāds neesi.

Ja esi mazs uzņēmējs un strādā viens, reklāmas paņēmieni, ko māca, nedarbojas, vienīgais, kas noder, ir spēja ģenerēt idejas.

„Jānodala, kā komunicē mazie zīmoli un lielie,” piekrīt speciālisti un arī atzīst, ka personiskums, cilvēciskums un vienkāršums sociālo mediju komunikācijā labi strādā.

Sociālos tīklos cilvēki grib redzēt citu cilvēku ziņas, nevis reklāmas rullīšus. Jo personiskāk spēj uzrunāt, jo labāk.

„Nav zelta formulas, ka komunicēt ar cilvēkiem sociālajos tīklos,” atzīst Jānis Jakobs.

Runājot par publicējamo ziņu daudzumu sociālajos tīklos Vilhelms Meisters norāda, ka reizēm mazāk ir labāk – labāk viena izcila ziņa nedēļā, nekā pļāpāt par kaut ko, ja par savu zīmolu nav ko teikt. Citreiz ir par ko runāt un jāizsver, ko tad tagad pateikt, ko pietaupīt.