Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


Ja māmiņa nav apmierināta ar ģimenes ārsta atbildi, iespējams, ka jautājums uzdots ne tā, iespējams, ka ārsts atbildējis ne tā, vērtē ģimenes ārsts Andris Baumanis raidījumā Kā labāk dzīvot.

"Tad rodas nākamais jautājums, vai ārstam ir izdegšanas sindroms, ka viņš nespēj uz visu atbildēt, kas varētu būt Latvijā pie nesakārtotās vides. Otrs – ik pa laikam gadās kādas konfliktsituācijas. Ja viens pacients rada konfliktsituāciju ar ārstu, viņš [ārsts] reizēm ir izsists no ierindas uz visu dienu un domā par strīdīgo situāciju. Un tas ir diez gan traģiski," turpina Baumanis.

Turpinot akciju "Meklējam labāko ģimenes ārstu", raidījumā Kā labāk dzīvot runājam par to, kā ģimenes ārstiem izdodas savienot pieaugušo un bērnu ārstēšanu. Interesējamies arī, vai ģimenes ārsts var atteikties būt par ģimenes ārstu bērniem, ja uzskata, ka nav pietiekami kompetents pediatrijā. Raidījuma viesi:ģimenes ārste, pediatre Daina Lustika, ģimenes ārsts Andris Baumanis un ģimenes ārste, pediatre Ella Šatalova.

Gan pacienti izsaka sūdzības par to, ka vizītei atvēlētais laiks pie ģimenes ārsta ir pa īsu, gan arī paši ārsti atzīst, ka reizēm ir jāvelta pacientam vairāk laika, nekā atvēlētās 15 minūtes. Baumanis atklāj, ka te vainojams savā ziņā Latvijā izveidotais finansēšanas modelis: ja pacientu skaits ir mazs, ir grūti uzturēt praksi; pie liela pacientu skaita ir viegli tik galā ar rēķiniem, bet liela problēma ir pacientu pieejamībai.