"Swedbank" veiktais pētījums liecina, ka palielinās iepirkšanās biežums internetā. Aktīvākie pirkumu veicēji internetā ir jaunāka gadagājuma cilvēki, bet arī vecāki cilvēki ir interesēti apgūt iepirkšanos internetā, atzīst Evija Kropa.

Aktīvākie interneta iepirkšanās iespēju izmantotāji ir cilvēki vecumā no 30 – 39 gadiem ar ienākumiem virs 700 eiro mēnesī. Interneta priekšrocība - var salīdzināt, iegūt lētāku cenu.

Kāds ir šodienas pircējs - prasīgs vai pieticīgs? Kā mainījušies mūsu paradumi, kad esam sākuši iepirkties virtuālajā vidē? Cik liela sabiedrības daļa un cik bieži iepērkas internetā, ko iegādājas, kādas priekšrocības novērtē un kādiem norēķinu veidiem dod priekšroku,  raidījumā Kā labāk dzīvot skaidro "Swedbank" Finanšu institūta eksperte Evija Kropa, keramiķe un veikala „Muhamors” līdzīpašniece, projekta "Meistars 21. gadsimtā" vēstnese Dace Dravniece un Patērētāju tiesību aizsardzības centra, Otrās patērētāju kolektīvās uzraudzības daļas vadītājs Dainis Platacis.

Dainis Platacis atgādina, ka interneta vide nav godīgākā. Par to, ka pārdevējs ir godīgs, liecina viegli un skaidri atrodama informācija par pārdevēju, juridiskais nosaukums, juridiskā adrese, kontaktinformācija, kur var ātri un efektīvi sazināties.

Tirgotājiem, protams, ir svarīgas atsauksmes, bet potenciālajiem pircējiem jāvērtē, vai tās ir patiesas, vai reklāma.

Dace Dravniece dalās pieredzē, piedāvājot savus ražojumus internetā.