Veidot atpazīstamību internetā – speciālisti iesaka sākotnēji darīt pašam, jo tas izmaksā mazāk. Izdarot vienreiz pats, cilvēks saprot, vai arī turpmāk to darīs pats, vai deleģēs kādam, kas to veiks.

Turpinās projekts „Latvijas meistars 21. gadsimtā”. Raidījumā Kā labāk dzīvot šoreiz meistaru stāsti par līdzšinējo pieredzi un apgūtajām prasmēm, veidojot savu atpazīstamību un virzot produktus sociālajos tīklos, jo par reklāmu mūsdienās var teikt - ja tevis nav internetā, tad tevis nav vispār. Meistaru paveikto vērtē eksperti. Diskutē projekta sociālo tīklu mentors Māris Antons, projekta vēstnese Dace Bahmane un meistare Margita Dravniece.

Gan ierakstā mācību laikā uzklausītie meistari, gan Margita Dravniece studijā atklāj, ka interneta vide un sava lapa sociālajā tīklā facebook.com palīdz piesaistīt klientus. Margita Dravniece atklāj, ka pēc pirmajām bildēm, kas ievietotas facebook tieši projekta ietvaros, pasūtījumu ir tik daudz, ka netiek no darbnīcas laukā. Veidot atpazīstamību internetā viņai palīdz dēli. Viņa arī vērtē, nav būtiska vienkārši bildes un apraksta ievietošana internetā, jābūt dvēselei – kaut kam no sevis.

Dace Bahmane skaidro, ka mācību laikā meistari mācās, kā pārnest interneta vidē to, ko dara tirdziņā vai satiekoties ar klientu, kas atbraucis uz darbnīcu.

Savukārt Māris Antons norāda, ka speciālisti ievirza meistaru mārketinga gultnē, palīdzot izvairīties no biežākajām kļūdām, taču nevirzot visus vienā virzienā, jo katrs meistars un unikāls un unikalitāti saglabāt ir būtiski.

 

Latvijas Radio 1 raidījuma Kā labāk dzīvot un Swedbank Latvia kopprojekts "Meistars 21.gadsimtā" - raidījumu cikls par latviskās lietišķās mākslas tālākpastāvēšanu. Tās ir mācības, kurās piedalās astoņi meistari. #LV100