Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


"Mūsdienās jau uzņēmumi palīdz darbiniekiem un vadītājiem veidot personīgo zīmolu, jo uzņēmuma zīmolu veido darbinieki. Pirmais, kas veido zīmolu, ir attieksme pret klientiem, cilvēkiem uz ielas, jo katrs tavs saskares punkts veido tavu tēlu," par personīgā zīmola veidošanu raidījumā Kā labāk dzīvot atklāj Inga Ezera.

Publiskā telpā  daudz tiek runāts par uzņēmuma zīmola veidošanu, bet krietni mazāk par to, ka mūsdienas liela nozīme ir personīgās atpazīstamības jeb personīgā zīmola veidošanai. Kāpēc tā un kāpēc ir svarīgs personīgais zīmols, raidījumā Kā labāk dzīvot skaidro individuālā zīmola veidotāja Inga Ezera, SIA “Fontes” vadības konsultācijas valdes locekle Anta Praņēviča un biznesa treneris Edgars Untāls.

Inga Ezera arī norāda, ka jāsāk pašam ar savu personību, tikai tad nāk zīmola ārējais veidols – krāsas, logo. Turklāt mūsdienās svarīga ir gan klātesamība sociālos medijos un klātesamība tiešā saskarsmē ar cilvēkiem.

“Zīmols – tas, ko par tevi domā citi. Zīmols ir tas, ko tu dari, ne tas, ko saki. Tā ir lielākā vērtība,” uzskata Edgars Untāls.

“Svarīgi, ko dari, un vēl svarīgāk, kā to dari!” atzīst Anta Praņēviča. “Izvēloties darbiniekus, labo vienmēr atšķirs tas, kā cilvēks to darbu padara.”

“Falši – ja tikai stāsti, cik labs esi. Jāsāk ar to, kas esi pēc būtības, kas ir cilvēka personīgā izcilība, tad par to var stāstīt citiem,” vērtē Inga Ezera. Tāpat viņa norāda, ka svarīgi attīstīt savu zīmolu vadītājiem, lai būtu atpazīstams tirgu. Darbinieki vēlēsies strādāt pie laba vadītāja. Un tas ir veids, ka piesaistīt darbiniekus.