Gan atpazīstamības, gan patērētāju uzticēšanās ziņā līderpozīcijas pieder "Zaļajai karotītei" - tai kopumā uzticas 59% patērētāju, savukārt "Bordo karotītei" - 28%. Citām pārtikas kvalitātes zīmēm uzticamības līmenis ir zemāks.
Nacionālā pārtikas kvalitātes zīme "Zaļā karotīte" līdz šim ir piešķirta 125 uzņēmumu 485 produktiem, bet "Bordo karotīte" - 50 uzņēmumu 277 produktiem, informē Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijā (LPUF). Tas ir daudz vai maz? Kāpēc šādas kvalitātes zīmes nepieciešamas? Patērētājiem? Ražotājiem? Atbildes meklējam raidījumā sarunā ar Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) vadītāju Ināru Šuri, uzņēmuma "Dobeles dzirnavnieks" vadītāju Kristapu Amsilu un  PVD Augu izcelsmes produktu, dzērienu un bioloģiskās lauksaimniecības uzraudzības daļas vadītāju Māri Eiklonu.