Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


Ir daudz informācijas, ka Latvijas nacionālas aviokompānijas "airBaltic" reģionālajiem pārvadājumiem noskatītās Krievijā ražotās lidmašīnas "Sukhoi" ir ar defektiem. Tādēļ šie lidaparāti ir samērā bieži jāremontē, to raidījumā Krustpunktā zināja teikt aviācijas eksperts Tālis Linkaits.
Viņš norādīja, ka valdības atbalstītais finanšu investors – vācietis Ralfs Dīters Montāga-Girmess – līdzi nāk "ar savu dāvanu komplektu". Ja vadās pēc principa, ka dāvinātam zirgam zobos neskatās, tad ir jāpieņem viņa piedāvājums investēt kompānijā.

Valdība ir piekritusi piesaistīt nacionālajai lidsabiedrībai  "airBaltic" šaubas raisījušu investoru, ja Saeima piekritīs aizdot kompānijai 80 miljonus eiro. Tas esot labākais no sliktajiem lēmumiem. Tas arī nozīmē, ka vēl ir gaidāmas skaļas runas un tikpat liela neskaidrība. Kāpēc gan visi lielie investīciju projekti Latvijā ir tik šaubīgi? Studijā diskutē Latvijas Ārvalstu investoru padomes Latvijā izpilddirektors Ģirts Greiškalns un aviācijas eksperts Tālis Linkaits, pa tālruni diskusijā iesaistās ekonomists Edgars Voļskis un Eiropas Parlamenta deputāts Roberts Zīle.

"Iemesli tam, kāpēc šobrīd esam pie šīs sasistās siles, ir kopš 2012. gada, kad valdība nolēma, ka “air Baltic” jāiegādājas jaunas lidmašīnas," atzīst Tālis Linkaits. "(..) Manuprāt, šeit ir amatpersonu nolaidība, nevīžība, nespēja prognozēt savlaicīgi savas darbības sekas, tagad esam pie šāda pie sliktākā no labākajiem vai labākā no sliktākajiem iznākumiem."