Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Pirmajā pusgadā ir par 20 procentiem krities tranzītkravu daudzums, taču par aptuveni 30 procentiem ir pieaudzis iekšzemes kravu pārvadājumu skaits, raidījumā Krustpunktā skaidro Latvijas Dzelzceļa valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš.
Bērziņš izsaka cerību, ka optimizējot iekšzemes tarifus un dažādus procesus, vietējo kravu pieaugums būs vēl lielāks. Savukārt tranzītpārvadājumos visizteiktākais kritums ir ogļu un naftas produktu kravu pārvadājumos.
Kopējo uzņēmuma stāvokli Bērziņš raksturo kā stabilu, taču uzņēmums uzmanīgi monitorē katru dienu un stundu, lai šo stabilitāti saglabātu.
Šobrīd Latvijas Dzelzceļš strādā Ķīnas virzienā, lai jaunu kravu apjoms parādītos Latvijas teritorijā. Bērziņš atzīst, ka interese par tālajiem tranzītpārvadājumiem ir.
Ja pasažieru vilcieni kursētu no Rīgas dzelzceļa stacijas jebkurā virzienā ik pēc piecām minūtēm, dzelzceļa infrastruktūra būtu noslogota un Latvijas dzelzceļam būtu daudz darba, sarunas noslēgumā cerīgi bilst Bērziņš, atbildot uz klausītāja jautājumu, vai Latvijas vērtīgākā un stratēģiski svarīgākā krava nav tieši cilvēki, kuriem būtu jānodrošina ātrgaitas vilcieni, lai viņi no mazpilsētām nokļūtu uz darbu Rīgā.
Raidījuma jautājumus uzdod Ivo Butkēvičs no ziņu aģentūras BNS un Māris Ķirsons no laikraksta „Dienas Bizness”.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X