Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


"Man ir vienalga, ko partijas saka savās reklāmās, es sevi uzskatu par politiski pietiekami nobriedušu, cilvēku, ļoti labi zinu, kas ir kas un kas aiz kā stāv, un man nav šaubu, par ko es vēlēšu,” politiskos konkurentus nomelnojušās priekšvēlēšanu reklāmas vērtē mūziķis un diriģents Ivars Cinkuss raidījumā Krustpunktā.

“Tajā pašā laikā tā ir katru vēlēšanu laika ikdienas sastāvdaļa,"turpina Cinkuss. "It sevišķi, ja tu nāc no jauna, tev jau nav ko pateikt, ko tu esi izdarījis. Protams, šis “ārprātā piecinieks ar Šleseru priekšgalā", kas nāk iekšā, viņiem gan būtu ko teikt, ko ir darījuši, bet acīmredzot pašiem mazliet neērti. Vienīgais ko var – uzgāzt virsū citiem. Gan jau viņi to saprot.”

U asociētais profesors un Datorikas fakultātes galvenais pētnieks Vjačeslavs Kaščejevs uzskata, ka negatīvās reklāmas ir kā imunitātes vairošana. "Populisms ir neatņemama demokrātijas sastāvdaļa, arī šie negatīvie uzbrukumu," norāda Kaščejevs.Runājot par savu izvēli, viņš bilst, ka "jautājums ir par uzticību, kas ir tā kopība, kas veido cilvēkus, kas uzticas savā starpā, jo vairāk tā kopīga cilvēkus vieno, jo saprātīgāk tā var iet uz priekšu par spīti demokrātijas sistēmas trūkumiem".

Teātra zinātniece Ieva Struka iesaka atvērt Centrālās vēlēšanu komisijas mājas lapu un paskatīties, vai kandidāts vispār ir skolu pabeidzis, vai parādā ir vairāk nekā vecmāmiņai, un kā ar tiem īpašumiem. "Var izvērtēt, ļoti labi var redzēt, kas ir katram aiz ādas un kāda ir vņu motivācija iet politikā," vērtē Ieva Struka.