Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


Vairākas organizācijas parakstījušas vienošanos, ka respektēs to cilvēku vēlmi, kas negrib, lai viņu pastkastītēs tiktu mesti reklāmas sūtījumi. Visvairāk jau pilsētās cilvēkus kaitina daudzie reklāmas bukleti, kas piepilda pastkastītes. Pāris dienas un pastkastīte pilna, vasarā, dodoties kādā izbraukumā pat jāvienojas ar kādu, lai izņem daudzos sūtījumus, lai nejauši nepalaistu garām arī kādu vajadzīgu un nozīmīgu. Tomēr šīs aktivitātes iniciatori atzīst, ka tas vēl nenozīmē, ka pastkastītes patiešām būs tukšākas. Tās ir tikai sākums un pirmā iniciatīva garam ceļa posmam.

Memorandu noslēguši lielie reklāmas devēji Maxima, Rimi, Pārtikas tirgotāju asociācija, Poligrāfijas uzņēmumu asociācija un poligrāfijas grupa Mūkusala, Pasta komersantu biedrība, kas ir reklāmas izplatītāji, kā arī vairāki uzņēmumi, kas reklāmas devēji. Latvijas Darba devēju konfederācijas pārstāve aicina citas organizācijas un uzņēmumus būs sociāli aktīviem un pievienoties šai kustībai.

Kas ir pirmie soļi, kuri ir jau sperti, un kādas ir cerības mainīt to, ka pastkastītes ir pārbāztas ar reklāmām? Diskutējam par to Krustpunktā, studijā Latvijas Darba devēju konfederācijas tautsaimniecības eksperte Inese Olafsone, VAS „Latvijas Pasts” valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns, Tiešā mārketinga asociācijas, finanšu tehnoloģiju uzņēmumu „Fitek” pārstāvis Alvis Dimitris un poligrāfijas grupas „Mūksala” pārstāvis Visvaldis Trokša.

Jau izstrādāta informatīvā zīme "Stop neadresētiem sūtījumiem" sadarbībā ar Rīgas Dizaina mākslas vidusskolu, kas organizēja audzēkņiem konkursu. Izvēlēta Miķeļa Tomsona veidotā zīme.