Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Latvijas Radio saņēmis vairākas vēstules un virkni sūdzību par to, ka, zvanot uz ārstniecības iestādi, nav iespējams zināt, vai tas ir maksas zvans. Daudzas medicīnas iestādes ir mainījušas savu sakaru operatoru, un, tagad zvanot, ir jāmaksā atkarībā no zvanu ilguma. Taču zvanītājs to nezina. Turklāt ir uzņēmumi, kur vispirms jānoklausās iestādes reklāma, bet arī par to ir jāmaksā. Vai tas nav patērētāju tiesību pārkāpums? – skaidrojam un meklējam risinājumus sarunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktori Baibu Vītoliņu, Veselības centru apvienības pārstāvi Ēvu Jaunosani un Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes tīklu infrastruktūras nodaļas galveno speciālistu Māri Pavāru.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X