Akustiskā koncertzāle ir viens no priekšnoteikumiem, lai Rīgu attīstītu kā kultūras metropoli, diskusijā raidījumā Kultūras Rondo atzīst Kultūras ministrijas valsts sekretārs Sandis Voldiņš.

Uz mazliet provokatīvo jautājumu, kāpēc šāda koncertzāle būtu nepieciešama, diriģents Normunds Šnē atbild, ka valstī izveidotie mūzikas kolektīvi - simfoniskie un kamerorķestri ir tikai pusceļš no kopējā procesa, telpa, kur skan mūzika, ir otri 50 procenti. Kamēr nav šie 100 procenti, uzdevums nav izpildīts, jo klausītājs saņem nepilnvērtīgu mūzikas iespaidu un baudījumu.

Andris Poga atgādina par apstākļiem, kādos ikdienā strādā Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra mūziķi. "Ir kauns stāstīt citiem, kādos apstākļos mūziķi Rīgā strādā," tā Poga.

Rīgas jaunā akustiskā koncertzāle - galvenā valsts koncertzāle vai daļa no daudzfunkcionālā biznesa projekta? Kā virzās Rīgas koncertzāles projekts Kultūras Rondo studijā pārrunājam ar ieinteresētajām pusēm – mūziķiem, mūzikas dzīves organizētājiem un Kultūras ministrijas pārstāvjiem. Diskusijā piedalās Kultūras ministrijas valsts sekretārs Sandis Voldiņš, kamerorķestra “Sinfonietta Rīga” mākslinieciskais vadītājs un galvenais diriģents Normunds Šne, Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra mākslinieciskais vadītājs un galvenais diriģents Andris Poga un Latvijas koncerti valdes loceklis Guntars Ķirsis.