Līdz 22. oktobrim Latvijas Nacionālā mākslas muzeja Kupola zālē skatāma Edgara Vērpes personālizstāde “Intereses. Konflikts”. Personālizstādes darbu tēli ‑ šāviņi ‑ saistās ar bērnības interesēm, kad viņš pavadīja vasaras Priekulē, Kurzemē. Otrā pasaules kara laikā šeit notika ilgstošas kaujas, un vēl 20 gadus pēc tā beigām meži un lauki bija pilni ar nesprāgušiem artilērijas šāviņiem un visu veidu kājnieku munīciju. Puikām toreiz aizrautīgākā spēle bija atrasto kara tehniku “neitralizēt” vai spridzināt. Vērpe pie šāviņu tēla atgriezās, domājot par ideālu formu, kuru varētu izstrādāt turpmākajos eksperimentos. Ilgstoši mākslinieka daiļradē tā bija zivs, kuras forma likās nevainojama, īpaši ja to vienkāršoja līdz pamatlīnijām. Būdams kaislīgs makšķernieks, nevarētu apstrīdēt, ka mākslinieks nav izpētījis zivs formu, jo kādā reizē viņš atzīstas, ka ”Viešūra ezers (arī Kaķītis) ir skaistākais ezers Latvijā. Tajā ir arī zivis. Taču zivis var arī neķerties un omu tas nebojā. Man šis ezers ir psihiatra, psihoanalītiķa un citu ārstu vietā.”