Kāpēc kinooperatoram pašam mājās ir ļoti vecs kineskopa televizors, nevis jauns un mūsdienīgs? Kādu triku operators izgudrojis, lai nofilmētu cilvēku ēnas. Kā nofilmēt saulrietu tā, lai tas kļūtu par filmas stila sastāvdaļu, nevis izceltos kā spoža reklāmas ainiņa, kas lec laukā no kadra. Iztaujājam kino operatoru Gintu Bērziņu, kurš atzīst: „Operatoram filmējot, labiem ir jābūt pilnīgi visiem kadriem!” Par veikumu, veidojot filmu „Divas sievietes” viņš nominēts balvai "Lielais Kristaps 2014" nominācijā Labākais spēlfilmas operators.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X