"Pasažieru vilciena" pasūtīto sešu dīzeļvilcienu atjaunošanas projektu 22 miljonu eiro vērtībā neizdosies pabeigt arī pagarinātajā termiņā – līdz 30. jūnijam. Uzņēmums, kas uzņēmies atjaunošanu, visticamāk saņems soda naudu. Valsts tikmēr šajā projektā zaudē arī daļu no iespējamā Eiropas Savienības līdzfinansējuma.

Uzņēmuma “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns raidījumā Pēcpusdiena skaidro, kā izveidojusies šāda situācija un kādas problēmas šī kavēšanās rada uzņēmumam.

Dīzeļvilcienu sastāvu modernizētājiem, pilnsabiedrībai "DMU vilcieni", par neiekļaušanos noteiktajos termiņos var nākties maksāt soda naudu līdz pat 2,2 miljoniem eiro jeb 10% no darījuma summas. Viedokli izsaka apvienības DMU Vilcieni pārstāvis Gatis Kamarūts.

Situāciju vērtē satiksmes ministrs Uldis Augulis.