Kultūras ministrija (KM) piedāvā Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumprojektā noteikt, ka sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus īstenojama sākot ar 2021.gadu.

Izskatot otrajā lasījumā gatavoto sabiedrisko mediju pārvaldības likumprojektu, Saeimas deputāte Lolita Čigāne 13. februārī Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēdē aicināja papildināt tā trešo pantu par sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu darbības pamatprincipiem ar jaunu punktu, kas nosaka aizliegt reklāmas izvietošanu sabiedriskajos medijos. Savukārt Saeimas Juridiskā biroja pārstāvji ieteica deputātes priekšlikumu skatīt kopā ar kultūras ministres Daces Melbārdes (VL-TB/LNNK) ieteikumu, jo tajā ir noteikti izņēmuma gadījumi reklāmas pārraidīšanai sabiedriskajos medijos.

Raidījumā Pēcpusdiena ar ieceri iepazīstina Kultūras ministrijas Mediju politikas nodaļas juriskonsulte Aiga Grišāne.