Palielinoties Latvijas uzņēmumu preču un produkcijas eksportam, arvien biežāk uzņēmējiem un māksliniekiem jāsaskaras ar to viltošanas gadījumiem. Tā, piemēram, šogad jau divus kopēšanas gadījumus konstatēja apģērbu un dizaina lietu zīmola “Zvēru dārzs” īpašnieki. Atdarināts arī Latvijā radītā modes zīmola “Qoo Qoo” dizains, raksta “Latvijas Avīze”.
Raidījumā Pēcpusdiena Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš analizē, kā iespējams aizsargāt uzņēmējus no šādām ideju zādzībām.
Patentu valdes pārstāve Santa Lozda skaidro, kāda ir patenta iegūšanas procedūra.
Viedokli izsaka Latvijas Dizaineru savienības priekšsēdētājs Andrejs Broks un mārketinga stratēģiju un zīmolu eksperts, interneta žurnāla "parbrendu.lv" autors Krišjānis Papiņš.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X