Raidījuma Talantu galerija ievadā skan instruments, kas darināts pēc 15. gadsimta fiziķa, ērģelnieka un astronoma Arnolda Cvolles atstātā manuskripta. Tā ir klavicimbala jeb viduslaiku klavesīns un, iespējams, mēs nekad nebūtu iepazinuši tā noslēpumaino un neparasto skanējumu, ja reiz kāds multitalantīgs cilvēks, kurš savā dzīvē izmēģinājis visdažādākās darbības jomas, nebūtu aizrāvies ar seno taustiņinstrumentu būvi un vēlmi to balsis atdzīvināt mūsdienās. Tas ir Kaspars Putriņš, cilvēks ar apbrīnojami plašu ideju amplitūdu, kurš mūsu racionālajā laikmetā ir spējis saglabāt radošu brīvību it visā, un viņa darbošanās lauks ir gandrīz nepārredzams  – viduslaiku instrumentu būve un ērģeļu restaurācija, tikpat labi skaņu režija, dizains un gleznošana, vēl arī muzicēšana eksperimentālajā grupā „Amorālā psihoze”, kas 26. augustā spēlēja Papes Ķoņu ciemā senās Uguns nakts gaisotnē. Kā vienā cilvēka var apvienoties tik dažādas interešu sfēras – no viduslaiku skaņu raksta līdz „Amorālā psihoze” eksperimentiem?

„Viņš ir renesanses laika cilvēks, kas dzīvo mūsdienās,” tā Kasparu Putriņu raksturo viņa draugs ērģelnieks Jānis Pelše.