Interešu izglītība ir ļoti nozīmīga bērna vispusējā izglītošanā, tomēr trūkst īpašas analīzes par izglītības saturu. Tāpat nav zināms, kādas izmaiņas interešu izglītības saturā ieviesīs jaunā kompetenču izglītības pieeja. Pozitīvi, ka likumdošana atļaus piesaistīt arī jomas speciālistus bez pedagoģiskās izglītības, vērtē raidījuma Ģimenes studija viesi.

Tehniskās jaunrades nama „Annas 2” 30 gadu jubileju 2.aprīlī atzīmēs ar interešu izglītībai veltītu simpoziju "Interešu izglītība 21.gadsimtā: radošums, personība, karjera". Kā mainījusies interešu izglītība un cik svarīga tā bērna spēju daudzpusīgai attīstīšanai, Ģimenes studijā vērtē bērnu un jauniešu centra „Rīgas skolēnu pils” direktore Māra Vilciņa, tehniskās jaunrades nama „Annas 2” zinātnes centra "Tehnoannas pagrabi” dibinātāji un vadītāji Alvis un Dace Baloži un lonsultāciju uzņēmuma „ERDA” īpašniece un laikmetīgās mākslas centra „KIM?” dibinātāja Zane Čulkstēna.

"Interešu izglītība ir ļoti noderīga, lai mācītu attieksmi un attīstītu bērna rakstura īpašības. Šobrīd darbiniekiem var iemācīt visu, bet ļoti svarīgi trenēt neatlaidību, centību, spēju sasniegt rezultātu," uzskata Zane Čulkstēna.

Alvis Balodis vērtē, ka nākotnes profesijas apguvei būtu jābūt lielākai daļai no interešu izglītības. Savukārt Zane Čulkstēna norāda, ka tehniskajiem pulciņiem būtu jāpievērš proporcionāli lielāka daļa uzmanības un finansējuma, jo katastrofāli trūkst jauniešu ar tehniskām prasmēm.