Mūsdienu dinamiskajā pasaulē arvien vairāk jātiecas apgūt jauno tehnoloģiju spēku, lai rastu veidus, kā to prasmīgi izmantot, attīstot savas iemaņas un veidojot veiksmīgu karjeru. Virtuālā realitāte līdzās papildinātās realitātes tehnoloģijām ir viena no Top 5 pasaules novitātēm un tiek uzskatīta par jaunu tehnoloģiju vidi papildus jau pazīstamajai - digitālajai videi. Kā to var apgūt mūsu bērni jau tagad, Ģimenes studijā skaidro Virtuālās realitātes meistarklašu kuratores Žanete Merliva un Gunita Kuļikovska, kustības “Iespējamā misija” valdes priekšsēdētāja Edīte Millere. Pieredzē dalās Liepājas Raiņa 6. vidusskolas direktors Kārlis Strautiņš. Šajā skolā izmanto papildinātās realitātes tehnoloģijas.

"Virtuālā realitāte ir kaut kas vairāk nekā tehnoloģijas. Tas ir kā jauns medijs, kas paver iespēju skatīt pasauli trešajā dimensijā, ne tikai reālo pasauli, bet arī virtuālo pasauli. Tas ļauj iekļauties jaunajā vidē. Tas ir daudz emocionāli spēcīgāk. Distance starp cilvēku un ekrānu zūd," skaidro raidījuma viešņas.

Virtuālo realitāti jau šobrīd daudz izmanto dizaineri, jo tas atvieglo viņa darbu, taupa resursus. Virtuālā realitāte ienākt arī arhitektūrā, tāpat to izmanto medicīnas studenti mācību procesā.

Jaunais izglītības saturs ir daudz vērsts uz to, lai bērni piedzīvotu zināšanas. Arī virtuālā realitāte vai papildinātās realitāte ir tas, kas ļauj piedzīvot vai iegremdēties zināšanās.

Virtuālā realitāte un jaunie mediji ir iespēja apgūt jaunas prasmes, kontrolēt pašiem šo mediju, nevis ļauties tā kontrolei.

Virtuālā realitāte - tā ir nākotne. Var izvēlēties aizvērt acis un gaidīt, kad tā uzskries virsū, var iepazīt, izprast un izmantot radošā veidā nākotnē.

Bērniem jāļauj eksperimentēt, jābūt līdzās un jāatbalsta viņu atklājumos.