Rīgas domes vadība apņēmusies samazināt automašīnu skaitu Rīgas centrā. Taču stāvparki jeb „park & ride” pilsētas nomalēs arvien ir tikai ieceru un plānošanas stadijā. Kādēļ izgāzās pirmā un līdz šim vienīgā Rīgas stāvparka ideja un ko pašvaldība plāno darīt, lai ļaudis nokļūšanai centrā labprātāk izmantotu sabiedrisko transportu, nevis privāto auto, interesējamies Īstenības izteiksmē.
Ulbrokas ielā 13 atrodas līdz šim vienīgais Rīgas pašvaldības iekārtotais stāvparks jeb „park & ride”. To te iekārtoja pirms sešiem gadiem. Taisnības labad gan jāsaka, ka tas nav speciāli veidots stāvparks – četrstāvu autostāvvieta kvartāla dziļumā celta kopā ar pašvaldības īres mitekļiem, un dome nolēma tajā paeksperimentēt arī ar „park & ride” funkciju. Princips vienkāršs: iebraucot Rīgā, varat atstāt savu auto šeit, reģistrēt divus braucienus sabiedriskajā transportā, un stāvparka izmantošana būs par velti (maksa par to gan tāpat nav liela – viens eiro diennaktī). Taču šim eksperimentam, maigi sakot, nav bijis lielas atsaucības. Šādi to izmanto apmēram viens cilvēks dienā. Pārsvarā te „parkojas” vietējie. Kāpēc neveiksmīgais Ulbrokas ielas stāvparks tā arī palicis vienīgais?
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (2)
A.) Rīgā strādājošo Ulbrokas, Ogres, visu Stopiņu novada ciemu iedzīvotājiem vietas tur nepietiek pet ne 1/10 daļai.
B.) Pārsēsties iespējams uz reti kursējošiem autobusiem un Pļavniekos jau pārbāztiem trolejbusiem.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X