No 16. līdz 18. maijam Rīga jau sesto gadu notiks Baltijā nozīmīgākā nozares konference “UX Riga”, kuras centrālā tēma šogad ir uz klientu orientēti pakalpojumi un digitālie produkti un to dizains. Kādiem jābūt mūsdienīgiem digitāliem pakalpojumiem un produktiem, eksperti spriedīs ikgadējā nozares konferencē nākamās nedēļas beigās, bet mēs par to diskutējam un skaidrojam, ko saprot ar vārdiem “uz klientu orientēti pakalpojumi”, raidījumā Kā labāk dzīvot. Stāsta “UX Rīga” dibinātāja un satura veidotāja Līga Lētiņa un konferences līdzdibinātājs, uzņēmuma “ CUBE Systems” līdzīpašnieks Renārs Jansons.

Konferencē "UX Riga" vienkopus pulcēsies starptautiski runātāji, eksperti, profesionāļi un entuziasti no Latvijas un ārvalstīm, lai trīs dienas dalītos zināšanās par UX (User Experience), dizaina tendencēm, interneta lietotāju pieredzes veidošanu un nākotnes izaicinājumiem.

Galvenie konferences pasākumi norisināsies 16. maijā, kad tās apmeklētājiem būs iespēja klausīties iedvesmojošus un izglītojošus stāstījumus. Lektori pievērsīsies stratēģiskai produktu izveidei, uz lietotāju orientētai dizaina domāšanai un klientu pieredzei pēc pakalpojuma lietošanas beigām. Varēs arī apmeklēt kādu no astoņām mini meistarklasēm, lai apgūtu praktiskas iemaņas.