Krustpunktā atgriežamies pie temata, kuru aizsākām jau pirms pāris gadiem. 17 miljonus valsts ik gadus tērē, lai kompensētu autopārvadātājiem invalīdu bezmaksas braukšanu sabiedriskajā transportā. Vai tik daudz šie cilvēki brauc, nav zināms, jo kontrolēt, kā tiek izdodas tā saucamās nulles biļetes, praktiski nav iespējams. Tāpēc ir tapis projekts par bezskaidras naudas norēķiniem, kas ļautu šos braucienus fiksēt. Tomēr pāris gadus pēc projekta uzsākšanas nekas nav pavirzījies uz priekšu. Kāpēc tā un vai atkal ir runa par kārtējo neizdarību? Studijā būs Auto transporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš un uzņēmuma “SAF Tehnika” valdes priekšsēdētājs Normunds Bergs.