Rīgā kavējas virkne miljoniem vērto infrastruktūras projektu. Vietvaras dome aizbildinās ar vairākiem ārējiem apstākļiem, savu atbildību tajā nesaredzot. Būvnieki kavējumus pamato ar darba spēka trūkumu un materiālu piegādes problēmām. Turpretim pilsētplānotājs un pašvaldības domes opozicionārs norāda uz vietvaras iekšējām problēmām, kas traucē darbus pildīt savlaicīgi. Kāpēc pašvaldībai projekti virzās kūtri un kā grūtības risināt?

Ielas vienai joslai ir noņemts bruģis, teritorija pa posmiem ir norobežota ar žogu. Uz zemes daudzviet novietoti balti būvniecības maisi. Vietām manāmi celtnieki, kas ielu būvē no jauna. Tā izskatās Ģertrūdes ielā posmā no Brīvības ielas līdz Krišjāņa Barona ielai, kur jau gadu norit remonts. To bija plānots pabeigt jau pagājušajā gadā, bet tagad informācijas zīmes norāda, ka darbi būs pabeigti vien oktobrī.

Kalnciema ielas sabiedriskā transporta pieturvietā agrāk varēja patverties no lietus un vēja. Bet kopš pagājušā gada pavasara nojumes vietā ir vien soliņš. Rīgā ir ap simt tādu pieturvietu, kur pērn konstrukcijas demontēja. Galvaspilsētas dome jaunas nojumes plānoja sākt uzstādīt jau pagājušajā gadā. Rudenī cerēja to sākt šovasar. Taču vēl joprojām zaļo soliņu vietā nekas nav uzstādīts.

Paralēles var vilkt arī ar vairākus kilometrus garo veloceļu Ziepniekkalns–Centrs, ko plānoja pabeigt jau decembrī; Skultes pārvadu, kuram būtu bijis jābūt gatavam jau pavasarī; un Brasas tiltu, ko paredzēja pabeigt šovasar, bet izskatās, ka lielākā daļa no darbiem ir vēl tikai priekšā.