Rīgas ostas un Ventspils ostas pārveide par kapitālsabiedrībām varētu noslēgties līdz nākamā gada vidum, un tikai tad, izvērtējot šos procesus, varētu ķerties klāt Liepājas ostas pārvaldes maiņai. Un tas nozīmē, ka attiecībā uz Liepāju reformu varētu veikt ne agrāk par 2023.gadu. To intervijā LR raidījumam Labrīt atzina satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP).

Viņš uzsvēra, ka nav plānota ostu, bet gan ostu pārvaldes reforma, tātad ir runa par juridiskā statusa maiņu atbilstoši OECD principiem. Pēc Linkaita teiktā, svarīgākais ir profesionāla vadība ostai, kas ir atlasīta konkursa kārtībā, vēlams, ka tas būtu starptautisks. Satiksmes ministrs arī minēja, ka reformu cenšas bremzēt noteikta uzņēmēju grupa, tā sauktā Meroni grupa, bailēs no tā, ka Ventspils ostā mainīsies ietekmes sfēras.

No šodienas, 17.marta, Latvija atjauno gaisa pārvadājumus uz un no trešajām valstīm, tostarp čārterreisu pārvadājumus. Linkaits atzina, ka Latvija bija palikusi vienīgā valsts Eiropas Savienībā, no kuras un uz kuru biji liegti lidojumi uz trešajām valstīm. Šorīt ar reisu uz Kijevu šī kļūda esot labota.