"Dzintara" smarža Latvijā ir mainījusies. Var teikt, tās vairs nav… tā vietā ar lielu jaudu uz senajām iekārtām top jaunie kosmētikas produkti. Par enerģiju un nākotni grūtos laikos mūsu saruna Monopolā ar kosmētikas lieluzņēmuma vadītāju, uzņēmēju Anastasiju Udalovu.

"Taisnība, tas tāds joks ģimenē ir," atzīst Anastasija Udalova, atbildot uz jautājumu, vai tiesa, ka viņas vecmāmiņa savulaik bijusi ļoti iecienījusi krēmu "Niveja". "Padomju laikos daudz krēmu nebija, arī deviņdesmitajos gados, laikam tā bija tāda kaut kāda iekšēja pārliecība par to, ka "Niveja" var ārstēt visu, tāpēc tika izmantota oda kodumiem, nobrāztam celim, visur tika izmantota "Niveja"."