Artūrs Forsts ir digitālās reklāmas aģentūras „MIXD” dibinātājs un vadītājs. Pēc tam, kad Kanādā ieguvis izglītību starptautiskā biznesa vadībā, Artūrs atgriezās Latvijā un izmēģināja spēkus dažādās nozarēs – starptautiskajā tirdzniecībā, finanšu un mārketinga jomā u.c., taču šajā vidē sevi neredzēja un izvēlējās ceļu reklāmas nozarē – sākot ar studijām Latvijā un darbu reklāmas un mediju aģentūrās, turpinot jau ar atbildīgākām pozīcijām reklāmas nozarē un pirmajiem personīgā biznesa mēģinājumiem.

Būtisks pagrieziena punkts viņa personības izaugsmē un arī paša ceļa veidošanā savulaik bija situācija, kad krasi mainījās ģimenes finansiālais stāvoklis. Straujās pārmaiņas un finansiālie izaicinājumi, ko tās nesa, lika Artūram paraudzīties uz pasauli citām acīm un no bezbēdīga jaunekļa kļūt par vīrieti, kas spēj pieņemt atbildīgus lēmumus un sasniegt savus personīgos mērķus. Kā viņš pats atzīst – šī pieredze kalpoja kā pakāpiens izaugsmei un apziņai par sevi kā personību. Šodien viņš var dalīties ar savu panākumu atslēgu un pieredzi, kā krīzes apstākļos atrast iespējas un izmantot tās.