Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs publicējis aptaujas datus, kas liecina, ka 60% sabiedrības neuzticas masu medijiem. Šīs aptaujas dati ir visai krāsā pretstatā ar, piemēram, Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes pavasarī pasūtītās aptaujas datiem. Pētījums veikts par uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem, un tas liecina, ka Latvijas TV uzticība augusi no 70 – 75%, Latvijas Radio no 85 – 85%.

Alberts Jodis, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra vadītājs, skaidro, ka veidot interneta aptauju par masu mediju objektivitāti radusies pēc vairākām publikācijām internetā par šo jautājumu. Cilvēkiem jautāts, kuriem masu medijiem viņi uzticas vairāk. Piedāvātie atbilžu varianti bijuši: prese, radio, televīzija un internets vai neuzticos. Jodis atzīst, ka nav varējis iedomāties, ka tik liels respondentu skaits izvēlēsies atbildi neuzticos. Tāpēc tiks veikta padziļināta pārbaude, lai saprastu šādu cilvēku attieksmi un kas to izraisījis.

Jodis uzskata, ka viņa kompānijas veiktajā aptaujā, kas bija pieejama sociālajos tīklos, piedalījušies cilvēki, kas aptaujās nepiedalās regulāri un brīvi pauž viedokli. Alternatīva aptauja. Savukārt socioloģisko pētījumu kompānijām ir izveidojusies gadiem stabila respondentu datu bāze.

Rīgas Stradiņa Universitātes asociētā profesore Anda Rožukalne atzīst, ka uz publiskotajiem datiem jāskatās kristiski, bieži vien šādas nelielas aptaujas izmanto mārketinga interesēs, konkrētiem mērķeim, šeit nav skaidrs, kāds ir mērķis šai aptaujai, ko darīt ar datiem.

Latvijas sociologu asociācijas valdes priekšsēdētāja Oksana Žabko bilst, ka organizācijām, kas profesionāli darbojas, dati tik būtiski neatšķiras. Viņa skaidro, kā tiek veikti socioloģiskie pētījumi un ka socioloģisko pētījumu firmas Latvijā ir apvienojušās asociācijā.