Lai atbalstītu tirgotājus, kuri ir nemitīgi pielāgojušies jauniem tirdzniecības ierobežojumiem un nesuši psiholoģisko slogu komunikācijā ar sabiedrību, un lai informētu pircējus par viņu lomu drošā tirdzniecības procesā, Ekonomikas ministrija uzsākusi informatīvu kampaņu “Drošs paliek drošs”.

Kampaņas laikā tirgotājus un pircējus informēs par pamatlietām, kuras katrai pusei ir jāievēro, lai mazumtirdzniecība noritētu droši un visu veikalu darbības atsākšana būtu iespējama.

Tuvojoties Lieldienu brīvdienām, iedzīvotāji varētu pastiprināti izrādīt vēlmi doties uz tirdzniecības vietām, tāpēc vēlreiz un vēlreiz tiks atgādināts par drošu iepirkšanās paradumu ievērošanas svarīgumu.

Par kampaņu plašāk stāsta Ekonomikas ministrijas valsts sekretārs Edmunds Valantis.