Kompānija „Vienna Insurance Group” nopirkusi 90% apdrošināšanas sabiedrības BTA. Grupā jau ietilpst apdrošināšanas zīmoli „Compensa” un „Baltikums”.
Latvijas Apdrošinātāju asociācijas prezidents Jānis Abāšins analizē, ko šāds darījums nozīmē apdrošināšanas tirgum un vai apvienošanās ir neizbēgama parādība.
Konkurences padomes pārstāve Inita Kabanova skaidro situāciju, jo padome lēmumu par apvienošanos vēl nav pieņēmusi.
Laikraksta "Dienas Bizness" žurnālists Didzis Meļķis vērtē iespējamo darījumu, vai no apdrošinātāju apvienošanās necieš patērētāji.
Viedokli izsaka apdrošināšanas kompānijas "Balta" valdes loceklis un tehniskais direktors Uldis Dzintars.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X