Rīgas Nacionālais Zooloģiskais dārzs izstrādājis jaunu attīstības vīziju. Lai palielinātu apmeklētāju skaitu, plānots izstrādāt e-komercijas platformu, kas ļaus zoodārzu apmeklēt virtuāli, kā arī strādās pie mērķa - četru gadalaiku zoodārzs. Tas ļaušot palielināt apmeklētāju skaitu ziemas sezonā.
Būtiska mērķauditorija zooloģiskajā dārzā ir ģimenes ar bērniem. Tādēļ tiks izstrādāts piedāvājums, lai šiem apmeklētājiem būtu iespēja un interese zooloģiskajā dārzā pavadīt vismaz sešas stundas. Lai to īstenotu, tiks paplašināts izglītības piedāvājums, kā arī ierīkota izklaides un atpūtas zona, kas tiks izvietota jauniegūtajā teritorijā zoodārza ziemeļu daļā.
Kā ziņots, Rīgas dome ir apstiprinājusi Rīgas Nacionālā zooloģiskā dārza attīstības koncepciju, kas paredz atteikties no ziloņu ekspozīcijas, bet kā galveno apskatāmo dzīvnieku izcelt balto degunradzi.
Par izmaiņām Rīgas Zoodārzā nākamajos gados raidījumā Pēcpusdiena iztaujājam Rīgas Nacionālā Zooloģiskā dārza valdes priekšsēdētāju Jāni Rudzīti.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X