Raidījumā Pievienotā vērtība šoreiz par zīmoliem un uzņēmumu nosaukumiem. Neliedzamies, mūs iedvesmoja "Pasažieru vilciena" jaunā preču zīme "Vivi Latvija”, par kuru viedokļu un joku netrūkst. Pievienojot tam kādu gramu vērtības, runājam par to, kāpēc labi zināmi uzņēmumi maina savu nosaukumu, izskatu, noformējumu. Kādas grūtības tas rada un kāds no tā uzņēmumam beigās ieguvums?

Ja būtu jābalso, par kuru uzņēmumu pēdējās dienas visvairāk runāja cilvēki, tad tie nav siltumapgādes uzņēmumi, kuru draudošie rēķini visus uztrauktu. Lai gan, protams, apkures sezonas tuvošanās cilvēkus dara bažīgus, šķiet, uzvarētājs ir uzņēmums „Pasažieru vilciens”, kurš nolēmis turpmāk saukties – aizturam elpu – vivi! Prātā šaujas ķecerīga doma, ka Latvijas kuģniecība drīz kļūs par kuku, kāda banka pārtaps par baba un mēs draudzīgi dzīvosim kā bērnudārza grupiņā bitītes. Vai bibi, pa jaunai modei.

Jā, joku  netrūkst, piemēram, cilvēki piedāvā nosaukt policiju par PifPaf un tamlīdzīgi. Tomēr, iespējams, mazliet par skarbu reaģējam, jo kā mazliet sapīcis Latvijas Radio skaidroja „Pasažieru vilciena” priekšnieks – tā, viņuprāt, esot ja ne slepkavība, tad vardarbība gan. 

Pievienotā vērtība uz sarunu aicināja cilvēku, kurš daudziem uzņēmumiem ir palīdzējis tikt pie zīmola, palīdzējis to mainīt – uzņēmuma „NORD DDB Rīga” izpilddirektoru Andri Rubīnu, lai iztaujātu vispār par to kādēļ uzņēmumi maina savus nosaukumus un kāds no tā ir ieguvums. Par Vivi runājot, viņš saka – ažiotāža ir nevis mobings, bet gan lieliska iespēja uzņēmumam.

Turpinām arī iesāktos stāstus par naudas uzkrāšanu un ieguldīšanu. Iepriekšējās reizes vairāk runājām par to, kā naudu iekrāt, šodien par to, kur to likt, kā ieguldīt, lai nauda vairotu pati sevi.