"Patiesības nav mainījušas, reklāmas, komunikācijas vai sabiedrisko attiecību būtība nav mainījusies, tikai forma ir jauna un daudz aktīvāka," raidījumā Kā labāk dzīvot atzīst Rūdolfs Andersons.

Digitālais mārketings ir tas pats, kas kādreiz "no mutes mutē", tikai mūsdienīgāk un tālāk skan!

"Pamatlietas mārketinga jautājumos nemainās, jāzina sava auditorija, jāzina lietas, ko viņiem vajag, un kas viņus satrauc, mainās tikai intensitāte un komunikācijas veids,"kolēģim piekrīt Jānis Jakobs.

Turpinās projekts „Latvijas meistars 21. gadsimtā”. Raidījumā Kā labāk dzīvot šoreiz skaidrojam, kā sociālajos tīklos komunicēt ar saviem klientiem, kā reaģēt uz negatīviem komentāriem un atsaucēm. Interneta pārlūku, sociālo tīklu, mobilo telefonu mārketings - par to vairāk raidījumā. Sarunā piedalās digitālās komunikācijas eksperts Rūdolfs Andersons un digitālā mārketinga entuziasts, kurš specializējies Facebook reklāmā un digitālajā stratēģijā, meistarība.lv dibinātājs Jānis Jakobs.

“Sociālie tīkli galvenais ceļš, kā aizvest uz mājas lapu. Izvērstas baneru kampaņas nedarbojas,” uzskata Rūdolfs Andersons.

Tāpat raidījuma viesi norāda, ka uzņēmējam jārada stāsts par produktu, kuru vēlas pārdot un ar to jāiepazīstina sociālajos tīklos. Stāsts parasti katram ir, ir tikai jānoformulē un jāpasniedz.

Katram pašam ir jāizvērtē, vai vajag iet pasūtītāja pavadā, respektīvi klausīt komentāriem, kas norāda, ka vēlas šo pašu produktu tikai mazliet citādu. Meistaram ir jāizvērtē, vai to darīt, varbūt ir vajadzīgs vēlreiz izstāstīt savu stāstu, kāpēc meistars gatavo tieši to produktu un tieši tā, kā viņš to dara, vērtē eksperti.