Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


Jebkurai  legāli pirktai precei ir garantija. Tomēr, noteiktām preču grupām tiek piedāvāta arī apdrošināšana. Kas tas ir – patērētāju mānīšana, mārketinga triks vai izdevīgs darījums, lai pasargātu, piemēram, savu mobilo ierīci, precīzāk, samazinātu tēriņus par tās remontu, skaidrojam raidījumā Kā labāk dzīvot. Stāsta Apdrošinātāju asociācijas pārstāvis Jānis Abāšins, Patērētāju tiesību aizsardzības centra galvenā juriskonsulte Inta Berante-Sukaruka un "Tele2" produktu ieviešanas projektu vadītājs Armands Jaševs.

Negadījumi nav defekti, ko pārdevējs bez maksas novērsīs garantijas laikā, piemēram, kad telefons nokrīt zemē. Ir iespēja apdrošināt konkrētus riskus.

Šobrīd jau katrs piektais telefons ir apdrošināts.

Iegādājoties kādai lietai apdrošināšanu, rūpīgi jāizpēta līgums, kādus defektus sedz konkrētā apdrošināšana. Vajag arī prasīt, lai apdrošinātāji rada jaunus produktus.

Preču apdrošināšana, it sevišķi mobilo ierīču, būs nepieciešama arvien vairāk.