Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Jebkurai legāli pirktai precei ir garantija. Tomēr, noteiktām preču grupām tiek piedāvāta arī apdrošināšana. Kas tas ir – patērētāju mānīšana, mārketinga triks vai izdevīgs darījums, lai pasargātu, piemēram, savu mobilo ierīci, precīzāk, samazinātu tēriņus par tās remontu, skaidrojam raidījumā Kā labāk dzīvot. Stāsta Apdrošinātāju asociācijas pārstāvis Jānis Abāšins, Patērētāju tiesību aizsardzības centra galvenā juriskonsulte Inta Berante-Sukaruka un "Tele2" produktu ieviešanas projektu vadītājs Armands Jaševs.
Negadījumi nav defekti, ko pārdevējs bez maksas novērsīs garantijas laikā, piemēram, kad telefons nokrīt zemē. Ir iespēja apdrošināt konkrētus riskus.
Šobrīd jau katrs piektais telefons ir apdrošināts.
Iegādājoties kādai lietai apdrošināšanu, rūpīgi jāizpēta līgums, kādus defektus sedz konkrētā apdrošināšana. Vajag arī prasīt, lai apdrošinātāji rada jaunus produktus.
Preču apdrošināšana, it sevišķi mobilo ierīču, būs nepieciešama arvien vairāk.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X