Latgaliešu valoda reklāmā un mārketingā - vai "latgaliskā" apzināšanās un izmantošanas vilnis liecina par ko paliekošu, vai tas ir īslaicīgs pārdošanas triks? Diskusijā raidījumā Kolnasāta piedalās Raimonds Platacis, reklāmas aģentūras "Abnormal" radošais direktors, valodniece Māra Mortuzāne-Muravska un Aigars Zīmelis, kurš kopā ar Ingūnu Zīmeli "Latgolys Ūgas" zīmolā apvienojis ražotājus no Latgales, viņš arī Preiļu novada domes deputāts.
Par vienu no sarunas tematiem - to, cik prasmīgi tiek izmantota latgaliešu valoda, stāsta arī Tenis Bikovskis, viņš uzdod jautājumu Šekspīra stilā - rakstīt latgaliski ar kļūdām, vai nerakstīt vispār, ja neprot to darīt pareizi? Atbildi uz šo jautājumu sniedz mākslinieks Ēriks Grosbergs, uz kura valodas kļūdām krāsojamajā ābecē norādīja interneta lietotāji, novadpētnieks Ivars Logins, festivāla "Upeitis uobeļdorzs" veidotājs Andris Slišāns un Latvijas Universitātes profesore, valodniece Lidija Leikuma.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (2)
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X