Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Pagājušajā nedēļā daudzus satrauca ziņa, ka OCTA jeb civiltiesiskā apdrošināšana būšot jāveic pat tad, ja transportlīdzeklis nepiedalās satiksmē. Daudziem nav skaidrs, ko tas īsti nozīmē un kā uzraugošās institūcijas grasās to kontrolēt. Saeima ir likumprojektu atgriezusi Finanšu ministrijai (FM) un tagad tiks veidota darba grupa, kurā sabalansēt dažādu pušu intereses saistībā ar OCTA iegādi. Bet OCTA vispār šajā gadā ir pievērsusi uzmanību ar straujo cenu kāpumu. Šī apdrošināšana kompānijām radot zaudējumus. Par OCTA saruna Krustpunktā. Studijā būs Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins un Valsts policijas Satiksmes uzraudzības un koordinācijas biroja priekšniece Vineta Mistre. Pa tālruni uzklausām Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padomes priekšsēdētāju Edgaru Treibergu un veloaktīvistu Māri Jonovu.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (1)
Jo. Ja es gadiem braucu ar darba auto, bet te nopērku savu mašīnu, man bonus klase ir dārga. Lai gan normāli būtu, ja gadiem ejot tā mainītos.
Tas tāpat kā ar to kas maksā, ja bija avārija. ne jau vadītājs, bet auto īpašnieks maksā vairāk.
Ja šo negrib mainīt, bet tikai palielināt apdrošināšanas summas, tad šie jau lieli zagļi, jebšu kā karteļa vienošanās. Tikai šos neviens nesoda... bet cieš visa sabiedrība...
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X