Ir sācies oficiālais priekšvēlēšanu aģitācijas periods, kad katram centam, ko partija iztērēs savai reklāmai, jābūt rūpīgi uzskaitītam, un summa, ko tam var tērēt, nedrīkst pārsniegt 533 tūkstošus eiro. Bet tas nenozīmē, ka partijas kampaņas sāk tikai tagad un tikai tagad uzrunā vēlētājus. Ar ko politiķi cenšas pievērst sabiedrības uzmanību pirms rudenī gaidāmajām, nu jau 13. Saeimas vēlēšanām? Vai vēlētāju izvēle būs viegla vai grūta? Par to diskusija Krustpunktā. Studijā būs Latvijas Universitātes Politikas zinātnes nodaļas profesori Juris Rozenvalds un Jānis Ikstens, Rīgas Stradiņa universitātes Politikas zinātnes katedras vadītāja, profesore Ilga Kreituse un pētījumu firmas SKDS direktors, sociologs Arnis Kaktiņš.