Latvijā ik gadu simtiem cilvēku kļūst par agresīvu mārketinga shēmu upuriem. Iedzīvotāji ir spiesti maksāt abonentmaksu par produktiem, kurus viņiem nevajag.

Erna Bērziņa, Siguldas iedzīvotāja: „Tur nauda ir vajadzīga. Pārskaiti naudu un būsi ticis vaļā.”

Ja mārketinga darboņiem nesamaksā rēķinu, tad pensionārei draud ar parāda piedziņu.

Aina (vārds mainīts), senāk strādāja par pastnieci: „Viņa bija ļoti sašutusi un drebošām rokām man deva izlasīt šo vēstuli, lai es saprotu viņas situāciju.”

Bet atbildīgās iestādes shēmu upuriem neko daudz nespēj palīdzēt.

Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore: „Latvieši nav lieli informācijas devēji uzraudzības iestādēm.”

Vai uzņēmumus, kas piekopj agresīvu mārketingu un uzspiež iedzīvotājiem abonēšanas līgumus par dažādiem produktiem sauc pie atbildības, pētām Atvērto failu pusstundā.