Latvijā ik gadu simtiem cilvēku kļūst par agresīvu mārketinga shēmu upuriem. Iedzīvotāji ir spiesti maksāt abonentmaksu par produktiem, kurus viņiem nevajag.
Erna Bērziņa, Siguldas iedzīvotāja: „Tur nauda ir vajadzīga. Pārskaiti naudu un būsi ticis vaļā.”
Ja mārketinga darboņiem nesamaksā rēķinu, tad pensionārei draud ar parāda piedziņu.
Aina (vārds mainīts), senāk strādāja par pastnieci: „Viņa bija ļoti sašutusi un drebošām rokām man deva izlasīt šo vēstuli, lai es saprotu viņas situāciju.”
Bet atbildīgās iestādes shēmu upuriem neko daudz nespēj palīdzēt.
Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore: „Latvieši nav lieli informācijas devēji uzraudzības iestādēm.”
Vai uzņēmumus, kas piekopj agresīvu mārketingu un uzspiež iedzīvotājiem abonēšanas līgumus par dažādiem produktiem sauc pie atbildības, pētām Atvērto failu pusstundā.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (5)
2. Otra problēma ir uzbāzīgu reklāmu sūtīšana pa pastu visiem vienas mājas dzīvokļiem bez iemītnieka uzvārda - tikai māja un dzīvoklis. Ar to bieži nodarbojas Baltcom un partijas pirms vēlēšanām. Šo var risināt, aizliedzot Latvijas pastam piegādāt neadresētus vai nepilnīgi adresētus - bez uzvārda - sūtījumus, lai atbrīvot cilvēkus no šīs uzbāzības.
3. Pilnīgi piekrītu tam, ka Latvijas PTAC ir nekam nederīgs, kusls un nespējīgs veidojums. Būtu no vāciešiem pamācījušies, ko nozīmē patiesa patērētāju aizsardzība. Nav taisnība tas, ka valsts vienmēr būs pakaļā negodīgu uzņēmēju izgudrojumiem, vnk jāapkopo labākā citu valstu pieredze un saknē jāiznīcina šāda uzbāzība ar likumdošanu. Tikai mūsu PTAC negrib iespringt.
Vacija jau sen sabiedrisko pakalpojumu regulators par sadiem neatlautiem zvaniem privatpersonam var operatoram hzlikt sodu desmitos tukstosu.
privātpersonu dati Latvija tiek pirkti un pārdoti.
tas pats ir ar lidlkurs savas preces pardod bez dalam un pec tam trukstosas dalas japerk no vacijas ka tas bija beztabu seniorei Benitai
ieredni jau neko nedarīs lai sis cucibas nebutu
Telefonu operatori nekādus zvanus saviem klientiem par uztura bagātinātājiem un citām precēm neveic.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai Twitter profilu!
Draugiem.lv Facebook Twitter