Pagājušās vasaras jūlija vētra un lietavas Latvijā iedzīvotājiem radīja nepieredzētus zaudējumus. Apdrošināšanas industrijai tās iedragāja reputāciju.
Evija Dundure, Latvijas Bankas Apdrošināšanas un pensiju uzraudzības pārvaldes vadītāja: „Tā retorika gan no Valsts prezidenta, gan no Ministru prezidentes, no visiem vadošajiem bija – nu, kas te notiek?!”
No apdrošinātājiem nekādu atlīdzību nesaņēma teju katrs desmitais klients. Vairāki no viņiem joprojām cīnās ar apdrošinātājiem, lai pierādītu, ka zaudējumi radās no vētras un lietus.
Līga Pētersone, vētrā cietuša mājokļa īpašniece Jelgavā: „Tu dzīvo faktiski ar tādu pilnīgi fiktīvu drošības sajūtu.”
Pagājušās vasaras notikumi atklāja, ka kompānijas gadiem pārdeva polises, kas dabas stihiju gadījumos nepasargāja īpašumus no zaudējumiem.
Edgars Lūcis, “Compensa” Atlīdzību daļas vadītājs: „Klientam nav tik svarīgi nodrošināt šos te visus riskus, kā lai šī te polise ir un segtu bankas prasības.”
Vai apdrošināšanas kompānijas apzināti pārdod polises, kas nepasargā to klientus no reālām dabas stihiju sekām? To pētām Atvērto failu pusstundā.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X