Latvijas radio lietotnes logo


Ar Putina režīmu vēsturiski saistīta digitālās reklāmas aģentūra „AdNow”, kas vēl nesen ietekmēja politiskos procesus Eiropā un par ko stāstījām jau pavasarī, gadu pirms Saeimas vēlēšanām Latvijā cenšas izvērst plašāku darbību.

Toms Ostrovskis, TVNET grupas galvenais redaktors: „Šī kompānija izrāda interesi par banneru jeb reklāmas laukumu iegādāšanos, izvietošanu. Mēs esam atteikuši, jo tas mūs neinteresēja.”

Aģentūras pirktajos reklāmas laukumos Latvijas dzīvesstila un izklaides portālos latviešu valodā reklamē nereģistrētus ārstniecības līdzekļus. Reklāmas lasītājus maldina ar LSM ziņu vizuālo noformējumu, tajās izmanto pazīstamus Latvijas ārstus.

Andrejs Ērglis, kardiologs, Latvijas Universitātes profesors: „To vienkārši var desmitiem reižu paziņot Latvijas sabiedrībai – es noteikti nereklamēšu vienu konkrētu zāļu nosaukumu!”

Kā savu partneri lasītāju datu apstrādē aģentūru „AdNow” norādījuši arī Latvijas visvairāk apmeklētie ziņu portāli „Delfi” un „Tvnet”.

Jānis Grīviņš,  AS „Delfi” valdes priekšsēdētājs: „Jā, pirmkārt, es gribētu teikt paldies, ka jūs vērsāt mūsu uzmanību uz šo gadījumu! Mēs arī nekavējoties esam bloķējuši šo konkrēto partneri.”

Kādēļ ar Kremli saistīta reklāmas aģentūra „AdNow” cenšas paplašināt savu darbību Latvijā gadu pirms Saeimas vēlēšanām? To pētām Atvērto failu pusstundā.

 

Epizode ir turpinājums iepriekš izskanējušam pētījumam par reklāmas aģentūras "AdNow" darbību.