Šobrīd Valsts kultūrkapitāla fonda mērķprogrammas “KultūrElpa” un Gētes institūta Rīgā kopīgi finansētajā projektā “Jauno maiņa” savus pirmos patstāvīgos darbus pēc Kultūras akadēmijas absolvēšanas atrāda jaunie režisori un horeogrāfi. Kopumā tapušas vai vēl taps astoņas izrādes – Valmieras Drāmas teātrī, Rēzeknes teātrī “Joriks”, Ģertrūdes ielas teātrī un „Dirty Deal Teatro”. Projekta “Jauno maiņa” mērķis, skatuves mākslai traģiskajā laikā, kad teātri nespēj pat izrādīt gatavās repertuāra izrādes, kur no vēl ļauties eksperimentiem, tomēr dot iespēju arī jaunajiem.

Raidījumā Augstāk par zemi vēlamies nevis izcelt konkrētu izrādi, bet drīzāk ļaut nojaust procesu kopumā. Kāds viņš ir – jauns cilvēks pēc augstskolas beigšanas? Kādas ir viņa ieceres, un arī varēšana parādīt tās uz skatuves? Sarunbiedre šai raidījumā ir pagājušā gadā Latvijas Kultūras akadēmijas Dramatiskā teātra režijas mākslas bakalaura programmas absolvente Elīza Dombrovska, viņa arī spēlē „Dirty Deal Teatro” repertuārā esošajā izrādē “Saule riet Austrumos”.

„Dirty Deal Teatro” repertuārā ir arī, piemēram, Klāva Kristapa Košina izrāde “Konklāvs”. Brīnišķīga, drosmīga izrāde, kurā režisors, viņš arī savas izrādes aktieris un  dramaturģiskā materiāla līdzautors, un atstāsta personīgu, nesenu pieredzi - nonākšanu likuma uzraudzībā. Arī šī izrāde ļauj ieskatīties Latvijas Kultūras akadēmijas studiju procesa virtuvē. Klāvs Kristaps Košins kā reizi bija viens no jaunpienācējiem.

“Saule riet Austrumos”. Baltas sienas, gandrīz tukša skatuve, uz kuras divi taustiņinstrumenti un izrādē ir divas darbojošās personas. Mūziku jeb drīzāk skaņu partitūru izrādei sarakstījis komponists Platons Buravickis, viņš pats to arī izpilda uz skatuves. Elīza Dombrovska  spēlē klavieres, spēlē lomu, bet pirmām kārtām skatuves telpu viņa piepilda ar savu balsi – skandē un izdzied Austras Skujiņas dzeju, skaņu variējot no deklamācijas līdz džezam.