Šodien džezu spēlē visur. Pat Izraēlā. Un tie nav tikai mūsu bijušie tautieši, kā, piemēram, kādreizējais Latvijas radio orķestra saksofonists Dāvids Žitlovskis. Arī vietējie mūziķi atraduši ko pievilcīgu šajā žanrā.

      Tradicionālais un mūsdienu džezs, klasiskā mūzika, brazīliešu ritmi, Argentīnas tango un Afro-Kubas stili – visu to perfekti pārvalda, lai gan – savā īpatnējā stilā, izraēliešu māksliniece Eneta Koena.

      Enetas Koenas specialitāte ir klarnete un saksofoni. Viņa piedzima un uzauga Telavivā. Ģimenē visi bērni nodarbojās ar mūziku - vecākais brālis Juvals arī ir saksofonists, pie tam – ar lielo burtu. Jaunākais brālis – Avišai ir pieprasīts mūsdienu džeza kontrabasists no Ņujorkas, viņa ansambļa spēli varējām klātienē reiz vērot arī Rīgā.

      Tā nu māsa nekādi nevēlējās palikt talantīgo brāļu ēnā un kopš 12 gadu vecuma ķērās pie klarnetes apgūšanas,  tūlīt arī to sāka spēlēt Jafas konservatorijas diksilendā.

      Šodien Eneta Koena uzstājas visdažādākajos mūziķu sastāvos – arī kopā ar brāļiem. Kritiķi atzīmē, ka uz šodienas skatuves nav nemaz tik daudz mūziķu, kuri muzicē ar tik patiesu prieku – pie tam – neviena nots netiek nospēlēta tikai dēļ izrādīšanās – visas frāzes ir rūpīgi pārdomātas.

      Klausoties Enetas Koenas uzstāšanos un ierakstus vienmēr nāk prātā Djuka Elingtona atziņa, ka mūziku nevar klasificēt kaut kādās noteiktās kategorijās – ir vienkārši mūzika, un vai nu mums viņa patīk, vai nē…