Raidījuma skanēšanas laikā aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Gan senāk, gan mūsdienās viens no ģimeņu modeļiem bijis, kad viens no partneriem īsāku vai garāku laiku atrodas fiziski attālināti no ģimenes savu profesionālo pienākumu dēļ. Kādas iespējas un grūtības veidojas šādā situācijā? Kā tiek veidota komunikācija ar ģimeni, kā tiek koptas ģimenes tradīcijas un kā - sadalīti pienākumi, it īpaši tad, ja ģimenē ir bērni, kuriem nepieciešama palīdzība skolas gaitās? Diskutējam raidījumā ar dažādu profesiju pārstāvjiem.
Ģimenes studijā sarunājas: psihoterapijas speciālists Sandis Ratnieks, "airBaltic" lidmašīnu kapteinis Matīss Veiss, bioloģijas zinātņu doktore, Rīgas Stradiņa universitātes vadošā pētniece un docente Inese Čakstiņa-Dzērve un Sauszemes spēku Mehanizētās kājnieku brigādes karavīrs Ilmārs Rešņa un sieva Eva Rešņa.
Ierakstā uzklausām Ilzes pieredzes stāstu.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (1)
Mūsu skolā šobrīd pusdienu trakumam tiek veltita vesela mācību stunda. Beidzas macibu stunda, tad 20 minutes jagaida pie ēdnicas dirvim, tad atri japaed un tad atkal janikst vai jadauzās.
Mūsu skolā dienas vidū bija trīs garie starpbrīži, ( 15 min) kuru laikā klašu grupas gaja paēst. Bija normāls laiks ēšanai un citiem nebija pie ednicas bardaks ar somām un nīkšanu. Man šī bardaka veidošana no skolas vadibas liekas nepatikama. Ko mēs saviem berniem macam. Neorganizētibu, sliktu planošanu . Varbūt kadu psihologu, kurš domā par veidiem kā ar ikdienu skolā veidojam mūsu bērnu pieredzi par sabiedribu un patīkamu vidi. Ko šajā laika dara hiper aktivie ,nesavācamie? Tie kam tapat ir grutibas būt skolā, iekļaujamie? Neviens tajā laikā bernus mepieskata!
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X