Vai un kādi ir bērnu ieguvumi no jauktām vecuma grupām dārziņos, kā tās pedagoģiski vadīt un vai apvienotas grupas sniedz iespēju kvalitatīvai izglītībai skolā?

Daļa pedagoģijas speciālistu ir pārliecināti un arī uzsver, ka pētījumi pārliecinoši pierāda - jaukta vecuma pirmsskolas klases bērna attīstībai nāk par labu. Bērni no šādām grupām uzrāda labākus mācību rezultātus nekā vienaudži, tāpat viens no galvenajiem, piemēram, Montesori metodes principiem, atbalstot bērnus viņu sociālo prasmju attīstīšanā, ir, ka mācību iestāžu grupās ikdienu kopā pavada dažāda vecuma bērni. Kādi ir šīs pieejas plusi un mīnusi, kā uz to raugās vecāki un pedagogi, kā reaģē paši bērni, Ģimenes studijā vērtē Pirmsskolas izglītības iestādes „Madariņas” vadītāja, Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes lektore Rasma Purmale un privātās pirmsskolas izglītības iestādes „Ketes mājas” vadītāja Sintija Šteinberga. Pieredzē dalās Puzes pamatskolas sākumskolas skolotāja Līga Ābele un Bērzgales pamatskolas sākumskolas skolotāja Inga Kroiča.